All-in Autohuur

Schadeclaim indienen

Schade aan je huurauto? Geen probleem met All-in Autohuur! Hoewel je er niet van uitgaat, kan er altijd schade aan een huurauto ontstaan, zelfs zonder jouw schuld. Maar maak je geen zorgen, bij All-in Autohuur is je huurauto volledig verzekerd, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken.

Een schadeclaim indienen bij All-in Autohuur

Mocht je tijdens de huurperiode schade aan de huurauto oplopen of betrokken raken bij een ongeval, dan kan de lokale autoverhuurder een deel of het volledige bedrag van de borg inhouden. Het eigen risico is het maximale bedrag dat je moet betalen in geval van schade of diefstal. Dit is alleen van toepassing als de auto verzekerd is met een CDW-verzekering, wat gelukkig het geval is bij alle huurauto’s van All-in Autohuur. Het bedrag van het eigen risico kan variëren, afhankelijk van de specifieke huurauto die je kiest. Wat All-in Autohuur uniek maakt, is dat wij het eigen risico terugbetalen bij eventuele schade of diefstal.

Wat kan ik declareren bij All-in Autohuur?

  • Eigen risico voor schade en diefstal
  • Schade aan carrosserie, glas, banden en dak
  • Schade veroorzaakt door het verlies of de beschadiging van sleutels en/of documenten
  • Kosten voor taxi- en sleepkosten

Wanneer kan ik een schadeclaim indienen?

Het is begrijpelijk dat je na een incident meteen je declaratie wilt indienen om zo snel mogelijk je geld terug te krijgen. Maar helaas moet je nog even geduld hebben. Geniet eerst nog van je vakantie en zodra je terug bent, kun je je schadeclaim indienen. We hebben namelijk een compleet dossier nodig, inclusief je eindfactuur en betaalbewijs. Daarom kun je dit pas regelen na je vakantie. Met een compleet dossier kunnen wij direct aan de slag gaan en krijg jij jouw geld zo snel mogelijk terug.

Kan ik ook boetes declareren?

Nee, een verkeersboete is jouw eigen verantwoordelijkheid. Als je een boete krijgt met een huurauto, wordt deze eerst naar de eigenaar van de auto gestuurd, in dit geval de verhuurder. Zij zoeken uit welke huurder verantwoordelijk is en belasten deze met administratiekosten. Als je meerdere boetes hebt, worden de administratiekosten per boete berekend. Je ontvangt een bericht van de verhuurder met een kopie van de boete en de administratiekosten, die meestal direct van je creditcard worden afgeschreven. De boete staat eerst op naam van de verhuurder, maar je ontvangt later een boete met jouw gegevens. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Hoe dien ik een schadeclaim in?

Je kunt gemakkelijk jouw schadeclaim indienen via het formulier hieronder. Zodra we een volledig dossier hebben en je declaratie voldoet aan onze algemene voorwaarden, zetten we ons in om het bedrag zo snel mogelijk terug te storten op je rekening.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Stap 1 van 4
Voor- en achternaam
Adres