Schadeclaim indienen bij All-in Autohuur
Als er schade optreedt tijdens je huurperiode of je betrokken raakt bij een ongeval, kan de lokale verhuurder een deel van de borg inhouden als eigen risico. Dit eigen risico is het maximale bedrag dat je hoeft te betalen in geval van schade of diefstal. Dankzij de standaard CDW-verzekering van All-in Autohuur hoef je je daar geen zorgen over te maken. Wat ons uniek maakt? Wij betalen het eigen risico terug bij eventuele schade of diefstal. Geen onverwachte kosten voor jou!
Wat kun je bij ons declareren?
- Eigen risico voor schade en diefstal
- Schade aan carrosserie, glas, banden en dak
- Schade veroorzaakt door het verlies of de beschadiging van sleutels en documenten
- Kosten voor taxi- en sleepkosten
Wanneer kun je een schadeclaim indienen?
We begrijpen dat je je schadeclaim zo snel mogelijk wilt indienen om je geld terug te krijgen. Goed nieuws: zodra je vakantie is afgelopen, kun je eenvoudig je claim indienen. Geniet eerst nog van je vakantie, en zodra je terug bent, regelen wij de rest. Met een compleet dossier, inclusief de eindfactuur en het betaalbewijs, kunnen we direct aan de slag. Zo krijg jij snel je geld terug, zonder gedoe!
Kun je ook boetes declareren?
Nee, verkeersboetes zijn jouw eigen verantwoordelijkheid. Als je een boete ontvangt tijdens het huren van de auto, wordt deze naar de verhuurder gestuurd. Zij bepalen de eventuele administratiekosten. Je ontvangt een bericht van de verhuurder met een kopie van de boete, waarna de boete direct van je creditcard wordt afgeschreven. Zo wordt alles netjes afgehandeld, zonder dat jij je zorgen hoeft te maken.
Hoe dien je een schadeclaim in?
Schadeclaim indienen? Dat is bij ons heel eenvoudig. Vul het formulier hieronder in en zorg dat je een volledig dossier meestuurt. Zodra alles in orde is, gaan we meteen aan de slag om je claim zo snel mogelijk te verwerken. Wij zorgen dat het geld snel op je rekening staat, zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken.