All-in Autohuur

Het wijzigen en annuleren van een All-in huurauto

Heb je je plannen aangepast en wil je de all-inclusive huurauto op andere dagen, of misschien helemaal niet meer? Geen zorgen! Bij All-in Autohuur kun je je reservering kosteloos wijzigen of annuleren tot 72 uur van tevoren. Er worden geen wijzigingskosten in rekening gebracht. Wel kan er, afhankelijk van de nieuwe data, een tariefverschil zijn dat je moet betalen. Maar je behoudt altijd de flexibiliteit om je plannen zorgeloos aan te passen.

Wijzig je huurauto zonder gedoe

Heb je je plannen gewijzigd? Geen zorgen! Bij All-in Autohuur is het heel eenvoudig om je reservering aan te passen. Tot 72 uur voor de huuraanvang kun je de datum, tijd, locatie, bestuurdersinformatie of het type auto wijzigen. Ook kun je extra’s zoals GPS of kinderzitjes toevoegen of verwijderen. Dat is wel zo flexibel!

Hoe werkt het?
Stuur ons simpelweg een e-mail naar [email protected] of een WhatsApp-bericht naar +31 6 16080224. Laat ons weten wat je wilt wijzigen, en wij doen de rest. We bekijken je boeking en passen alles voor je aan. Houd er rekening mee dat er soms een tariefverschil kan zijn, afhankelijk van je wijzigingen, maar we bespreken dit altijd eerst met je. Geen verrassingen dus!

Wil je binnen 72 uur nog iets aanpassen?
Neem ook dan gerust contact op. Hoewel het lastiger kan zijn om last-minute wijzigingen door te voeren, doen we altijd ons best om een oplossing voor je te vinden. We staan voor je klaar!

Moet je je huurauto annuleren? Geen zorgen, dat regelen wij voor je!

Kun je helaas niet op vakantie? Of heb je besloten om toch geen auto te huren? Geen probleem! Bij All-in Autohuur kun je je reservering kosteloos annuleren tot 72 uur voor de start van de huurperiode. Als je plannen zijn veranderd, kun je de huurauto ook eenvoudig aanpassen zonder dat je alles hoeft te annuleren. 

Wil je toch annuleren? Stuur ons gewoon een e-mail naar [email protected] of een WhatsApp-bericht naar +31 6 16080224. Laat ons weten dat je wilt annuleren, en wij zorgen dat het snel geregeld is. Het bedrag storten we direct terug, maar houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de bank het verwerkt. Wij doen ons best om het zo snel mogelijk te laten verlopen!

Op zoek naar een all--inclusive huurauto?

Wat moet ik doen als mijn vlucht is vertraagd?

Is je vlucht minder dan 2 uur vertraagd?
Dan hoef je je geen zorgen te maken. De autoverhuurder houdt je auto 2 uur na de geplande ophaaltijd voor je vast. Ze hebben je vluchtnummer al ontvangen, dus ze houden alles in de gaten. Toch raden we je aan om ons even een bericht te sturen bij een vertraging. Zo kunnen we extra alert zijn en snel schakelen bij verdere vertragingen.

Is je vlucht meer dan 2 uur vertraagd?
Neem dan direct contact met ons op, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen met het verhuurbedrijf. Wij zorgen ervoor dat alles soepel verloopt, zodat jij zonder zorgen je huurauto kunt ophalen.

Wil je na het boeken extra's toevoegen? Dat is zo geregeld!

Heb je je huurauto al geboekt, maar wil je nog extra opties toevoegen? Geen probleem! Bij All-in Autohuur kun je altijd eenvoudig extra’s bijboeken, zoals een extra bestuurder, een baby-, peuter- of kinderzitje, of GPS. Wat ons uniek maakt, is dat we een auto op maat voor je vinden die precies bij jouw wensen past. Dankzij onze samenwerking met meerdere betrouwbare verhuurders vergelijken wij de prijzen van deze extra’s, zodat we jou altijd een scherpe all-inclusive prijs kunnen bieden.

Het is slim om van tevoren goed na te denken over welke extra’s je wilt toevoegen, zodat je zorgeloos van je reis kunt genieten. Heb je vragen of wil je iets toevoegen? Neem gerust contact met ons op, we staan voor je klaar!