All-in Autohuur

Informatie over wijzigen en annuleren all-in huurauto

Heb je een wijziging in je plannen en heb je de all-inclusive huurauto op andere dagen nodig, of misschien helemaal niet? Maak je geen zorgen over eventuele wijzigingen of annuleringen bij All-in Autohuur. Je kunt bij ons kosteloos wijzigen of annuleren tot 72 uur van tevoren! Dat is pas echt zorgeloos.

All-in Autohuur

Op zoek naar een all--inclusive huurauto?

Hoe kan ik mijn huurauto wijzigen?

Een huurauto wijzigen bij All-in Autohuur is erg simpel. Je hebt de mogelijkheid om tot 72 uur voor huuraanvang de datum, tijd, locatie, bestuurdersinformatie of het type auto te wijzigen, evenals optionele extra’s toe te voegen of te verwijderen. Dat is altijd handig!

Om de auto te wijzigen dien jij een e-mail te sturen naar support@allinautohuur.nl of een WhatsApp berichtje naar +31 6 16080224. Jij hoeft alleen door te geven wat je wilt wijzigen en wij pakken jouw boeking tevoorschijn. Wij gaan dan ons best doen om de wijziging door te zetten. Houd er rekening mee dat er wel kosten kunnen zijn voor wijzigingen, maar deze bespreken wij vooraf met jou. 

Wil je nog iets wijzigen binnen 72 uur voor huuraanvang, neem dan alsnog contact met ons op. Ook al is de kans klein dat we nog wat voor jou kunnen betekenen, zullen wij dit altijd voor jou proberen. 

Verandert de prijs van mijn huurauto bij een wijziging?

Wil je een aanpassing maken aan je huurauto? Dit is mogelijk tot 72 uur voor de start van de huurperiode. Voor deze wijziging worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar het kan wel resulteren in een verschil in prijs. Als de huurauto in de tussentijd duurder is geworden, betaal je de prijs die op het moment van wijzigen wordt gevraagd. Als de huurprijs lager is dan je oorspronkelijke boeking, betaal je dus minder. Dit is van toepassing op bijna alle soorten wijzigingen in de reservering, zoals de naam van de hoofdbestuurder, de huurdata, de categorie auto of de bestemming.

Gratis wijzigen huurauto

Hoe kan ik mijn huurauto annuleren?

Is het niet mogelijk om op vakantie te gaan? Heb je besloten om toch geen auto te huren? In dat geval kun je de auto tot 72 uur voor aanvang van de huurperiode gratis annuleren. Als er iets verandert in jouw planning, kun je de auto eenvoudig bij ons wijzigen zonder dat je de auto volledig hoeft te annuleren.

Je kunt de auto annuleren door een e-mail te sturen naar support@allinautohuur.nl of een WhatsApp berichtje naar +31 6 16080224. Laat ons weten dat je de reservering wilt annuleren en wij zullen dit voor je regelen. Je krijgt je geld direct terug na het annuleren van de auto. Houd er echter rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de bank de transactie heeft verwerkt.

Wat moet ik doen als mijn vlucht wordt vertraagd?

Als je vlucht minder dan 2 uur vertraagd is, is het niet noodzakelijk om dit aan ons door te geven. De autoverhuurder houdt de auto altijd 2 uur na de geboekte tijd voor jou vast. Ze hebben ook het vluchtnummer van ons ontvangen en kunnen daardoor de situatie gemakkelijk in de gaten houden. Toch raden we meestal aan om een vertraging wel aan ons door te geven, zodat we extra alert kunnen zijn op eventuele verdere vertragingen en snel kunnen handelen.

Als je vlucht meer dan 2 uur vertraagd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij dit kunnen regelen met het verhuurbedrijf.

Kan ik na het boeken nog extra's toevoegen, zoals een tweede bestuurder?

Nadat jij de boeking voor de auto hebt voltooid is het altijd mogelijk om extra’s bij te boeken zoals een extra bestuurder, een baby-, peuter- of kinderzitje of GPS. Het voordeel van All-in Autohuur is dat wij op maat een auto vinden die bij jou past en doordat wij samenwerken met meerdere betrouwbare verhuurders, vergelijken wij de prijzen voor deze extra opties, zodat wij jou een all-inclusive huurauto kunnen aanbieden voor een scherpe prijs. Daarom is het altijd handig om van te voren goed na te denken over welke extra’s jij aan de auto wilt toevoegen.

Gratis annuleren huurauto